söndag 15 januari 2012

Lite planering

Jag sitter & kollar vilka utställningar som jag kan åka på i år. 
Det blev fem stycken


Alingsås 5-6 maj ställer jag Milo. Hans första utställning, så det blir nog 1 dag. En mjukstart:)


Bohus 19-20 maj ställer jag Milo båda dagarna, tror jag


28-29 Juli åker mamma & jag till Norge med tre katter var & ställer ut i Skien. Då har mina tjejer chans att få titeln int. premier


Göteborg 15-16 september ställer jag förhoppningsvis alla tre katterna beroende på hur det gått i Norge


Göteborg 8-9 december ställer jag förhoppningsvis alla katterna


Har gett min bebis ett namn som ni läser ovan:) Jag kunde inte komma på något från hans stamnamn Hob Goblin som jag kände som jag vill ha, så det fick bli ett annat. Vill inte ha ett vanligt kattnamn. Då blev det Milo:) 
Han blev 7 veckor i fredags ❤ Lääängtar!!

1 kommentar: