lördag 7 januari 2012

Här är han ❤

Igår & idag har mamma & jag kollat på supersöta katt bebisar:) Igår var vi hos Maria som har S*Namsooks. Jätte fina katter & bebisar!! Föll för en brunmaskad hane. 
Men Fick lite betänketid eftersom vi skulle åka till S*Vårgårdas & kolla idag. Skulle bestämma mig idag:)


Herregud vad superdupersöta de var!!! Man vill ju ha allihopa:) Det var 2 kullar som låg i en enda hög.
Det var två Sys:ar som jag kunde välja mellan. Det var ju andra med, men när jag har chansen & få en Sys, så kunde jag inte tacka nej. Det har varit min dröm att få äga en sys någongång & de finns inte så många. Så då FÅR man inte tacka nej när man har chansen! Valde mellan en hona & en hane. Då jag har 2 honor, så skulle det varit kul med en hane, så efter en liten stunds tänkande för mig själv, så föll jag för hanen. Så jädra söt❤
Han heter S*Vårgårdas Hob Goblin i stamtavlan. Vet inte än vad han skall heta till vardags. Ni kanske har lite tips?
Skall hämta honom i slutet av februari, så egentligen är det inte så länge, men nu när man längtar, så är det hur länge som helst!!!
Ska bli så kul & se hur han utvecklar sig. Just nu är han jättefin. Vilken ögonfärg redan! Och hakan är jättesnygg:)
Åååå, snart äger jag en seychellios!! Min dröm har blivit verklighet:)


Lite bilder på underverket:
Taget med telefonen, så det är inte jättebra bilder. 


Sys b 03, född 2011-11-25



syskonen


Min bebis 

Mamman


6 kommentarer:

  1. Åh, jisses så söt!! Nu blir man inte så lite kattungesjuk.. :)
    Vad roligt för dig, håller tummarna på att tiden går fort!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men halledudane då så söt man kan vara! Tiden måste krypa fram för dig nu men snart har du honom hemma :)

    SvaraRadera
  3. Visst är han! Men han är ännu sötare i verkligheten!:)

    SvaraRadera
  4. Grattis! Han var så fin såååååå!

    SvaraRadera
  5. Men såå söt. Hoppas tiden går jättefort. Ska bli kul att följa denna skönheten!
    Hobbe, Göran ;)
    Hör framför mig hur det låter på din telefonsvarare;; hej du har kommit till Jill o Göran o tjejerna :)
    Lycka Till Jill!

    SvaraRadera
  6. Anna Carin: Hihihi:):) Det skulle varit kul, va!? Får fundera på Hobbe, men Göran blir det inte:)

    SvaraRadera