lördag 17 december 2011

Julpyntat lite

Nu har jag julpyntat & gjort lite julfint härhemma. Inte mycket, men så att det känns som jul iallafall. 
När jag ändå höll på att ställa fram sakerna, så fick jag städfnatt också trots att jag gjorde det förra helgen. Men nu är det julstädat oxå. Härligt!


Det är HELT OTROLIGT att det är julafton om en vecka! Jag fattar INTE! Det går så jädrans fort!!
Nästa vecka är en härlig vecka för mig:) Mån-tis jobbar jag som vanligt, onsdag skall vi på jobbet gå till Liseberg för att äta julbord kl. 12, torsdag jobba till 12 för att sedan ha en underbar stund ihop med mamma på Hagabadet och fredag-måndag är jag ledig!! Skönt va!?







3 kommentarer:

  1. Mysigt. Ha en riktigt fin jul.
    Kramar från anna, Fluga o alla kissarna.

    SvaraRadera
  2. Ha en fin jul du oxå! Flyan & Mooni hälsar

    SvaraRadera
  3. Myspys! En riktigt god jul från oss!! Kram!!

    SvaraRadera