söndag 25 december 2011

Dagen efter

Då är det dagen efter nu då:) Jag har haft en lugn & skön julafton ihop med katterna.
Hade nämligen min julafton i fredags med julklappsöppning, god julmat ihop med mamma. 
Så härligt att bara vara ledig & bara ta det lungt.
Är ledig imorgon oxå & då skall vi cykla (om vädret tillåter) in o gå lite i affärer och även gå på bio som var längesedan. Har inte bestämt ännu vilken film, men det blir "simon och ekrarna" eller den engelska versionen av millenium filmen.


Den 6 januari skall jag åka till Ed & kolla på siames kattungar!! De är då 5 veckor ❤
Om allt känns bra, så skall jag tinga en bäbis! Det är så spännande!!

Det finns även en kull i Vårgårda med syschellios som är min dröm att ha någongång. De är så himla fina!!  Skall få lite bilder på dom i mellandagarna. De är 1 vecka äldre än de i Ed. Fast hon tar inte emot besök förrän de är 8-9 veckor, så jag får se på bilderna hur de ser ut.


Får se vad det blir: En Sia eller Sys?

Det känns som jag kommer att få en trio här hemma snart! Åh, det är så spännande!!


2 kommentarer:

  1. Åh, vad spännande med bebisar!! Håller tummarna på att det finns en som blir din!!

    SvaraRadera
  2. Jag är riktigt avundssjuk faktiskt, skulle så gärna vilja ha en liten till men jag har ju redan tre troll. Vi håller iaf tummar och tassar för att du hittar din drömkatt :)

    SvaraRadera