lördag 6 augusti 2011

Kolla, fluga!!

Det ha flugit in flugor in i lägenheten & det uppskattas av tjejerna som tycker det är jättekul att jaga dom!
Så här är 2 klipp. Lyckades inte att filma dom när de kvittrade, tyvärr:(

 
Mooni kollar in en fluga!


Flyan jagar fluga
(kolla in skuttet i slutet av klippet)

Sådana skutt som Flyan gör, är hon expert på:) Blir ibland rädd att hon skall skada sig när hon hoppar högt & vrider sig på något sätt i luften, men nej då, hon klarar det:) Fast det skuttet är ingenting mot vad hon gör ibland:) Försöker ju leka så att hon inte skall göra sådana hopp, men ibland går det ju inte.
Gillar detta kortet:

Kan inte hålla mig, så jag berättar nu fast det är inte alls säkert. Men det kanske flyttar in en svart oriental i november:):) Jag hoppades ju på en siames, men det kom tyvärr ingen. Jag har ju även önskat mig en svart OSH någon gång i livet. De är ju så fiiina♥♥ De föddes i torsdags. Det är 2 svarta, så jag HOPPAS verkligen någon av dom blir min!! Jag vill ju ha en fin utställningskatt, så nu är det bara att vänta & se hur de utvecklas:) Ni får hålla tummarna att det går vägen:) 
Var tvungen att berätta trots att det inte alls är säkert, men jag kan inte hålla inne med sådana här roliga saker!

5 kommentarer:

  1. Och så håller vi här naturligtvis tummar och tassar för att en lite svart kisse flyttar in i höst! Spännande!!!

    SvaraRadera
  2. Åh så spännande!! Det ser vi fram emot o håller alla tummar o tassar

    SvaraRadera
  3. Så roligt! Ja man kan inte hålla sånt inne :-D
    Anna/Stiiina

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med en ny katt i flocken, här hemma håller vi tummar och tassar för att er drömprins finns i kullen :)

    SvaraRadera